måndag 9 mars 2009

Vårlik måndag

Jajjamensan! Ny vecka, nya tag (tyvärr inte så jäkla hurtigt som det låter!!!).
Helgen gick i familjens tecken. På fredagen var B:s mamma här och åt middag, och på lördagen var vi Auuryy (talspråk för Åryd) och hälsade på. Min bror och hans lilla ängel Ally, 8 mån var hemma från Varberg. Han fyller år på tisdag, så vi firade honom lite. Jag vet inte om jag var så roligt sällskap dock.... Börjar bli lite trött faktiskt.
Med all rätt när man har 17 kg extra och bära omkring på om jag får säga det själv!! HUR går det till?!! Jag fattar det inte.
Hur som helst, i mogon går vi in i v. 40. MY GOD. Det närmar sig på riktigt. Mår ändå väldigt bra måste jag säga. Lite svullen, mycket sammandragningar men inget som inte går att stå ut med!

Har varit ute på stan en sväng. Kände för att köpa något men mitt alltid lika glada shoppinghumör lös faktiskt med sin frånvaro. Hjälp, vad är det som händer??!! Bara för att få köpa NÅGOT inhandlades ett fång tulpaner som kan pryda köksbordet.

Nu blir det eftermiddagsvila med House.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar