söndag 15 mars 2009

Harmonisk helg med hotellfrukost och hockey!

Just nu råder hockeyhysteri i Småland. Växjö i kvalserien och Hv71 i sjunde och avgörande. Lite kul faktiskt. Ser dock mer fram emot det fortsatta slutspelet i innebandy. Hjärtat klappar ju starkt för Varberg såklart.

Helgen har verkligen varit skön. Fika med vänner på stan, mys hemma, hotellfrukost på cardinal. Och mitt i allt ett litet pyre som gör sig mer och mer påmint..... Nu kommer den snart tror jag!
Jag vilar mest idag och min hjälte till man tvättar och står i. Jag har det så bra.

Vi hade en liten tanke om att åka till
teleborgshallen och kolla på innebandy,
men vi gör nog bäst i att hålla oss hemma
faktiskt.

1 kommentar:

  1. Grattis!! Träffade din Bror o Jenny innan idag och fick reda på att du fått en liten tjej inatt!! Hoppas att allt har gått bra och att ni alla tre mår bra!!
    Massor av kramar Sandra

    SvaraRadera