onsdag 11 mars 2009

Omåttligt okreativ onsdag!

Gårdagens bedrift. Rågbullar och kolakakor.
Frysen börjar bli full!
















Idag är det inte många knop kan jag meddela. Natten bjöd på urusel sömn. Gav upp insomningsförsöken vid ett-tiden och la mig i soffan och läste istället (har precis börjat på den andra boken i milleniumtriologin och måste medge att även jag är fashinerad av dessa böcker). Låg väl där nån timma innan jag slumrade till för att sedan vakna och gå in i sängen. Jag tror att det var för varmt i sovrummet. Jag vill ha det iskallt, gärna vidöppet fönster. Stackars B överväger ofta toppluva och raggsockor!!!

Hade tänkt att dagen skulle bli lite av en kroppsvårdsdag med fotbad, benvaxning m.m., men när jag insåg den mängd fysisk aktivitet som skulle krävas blev jag genast väldigt tveksam..... Det gör väl ingenting om benen ser ut som skövlingsklar snårskog nån dag till. Eller vad säger du B?!

Imorgon är det dags för MVC igen. Väga, mäta m.m. Vår barnmorska är kanon. Lagom rolig, lagom allvarsam. Efter varje besök är vi lika impade och pratar om hur bra hon e! Hoppas dock att det är sista gången vi träffar henne imorrn....

Nu kommer modern snart och fikar.

2 kommentarer:

  1. Hej Sötnos!!
    Det verkar som om ni mår bra och boar in er, bakar och fixar i lägenheten, typiska drag för en gravid kvinna. Snart smäller det och det lilla underverket kommer ut det kommer att bli fantastiskt. Önskar er all lycka saknar dig massor av kramar Gun.

    SvaraRadera
  2. Hej tjejen! Vad kul att läsa om er och vad underbart fin du är med din mage.
    Vad spännande det är, undrar om det är en liten tjej eller kille.
    Många kramar Frida.

    SvaraRadera