söndag 29 mars 2009

Morbror, mormor och morfar!


Söndag. Skön söndag. Vi har haft besök av kompisar en snabbis i em, annars har vi bara tagit det lugnt. Var på lindex en snabbis och köpte ett amningslinne och en pyjamas till Meja.
Jag får ursäkta att det är lite dåligt med nya inlägg...!! Men jag tycker faktiskt att jag har en bra ursäkt. Kan säga att allt är bra, men att jag i ärlighetens namn är helt slut!! Meja har svårt att komma till ro på kvällarna och sömnen blir inte så bra. Natten mellan fre och lö var dock helt ok.

Korten är från i lördags då Morbror Kalle m familj var här och hälsade på. Blev fika hos oss och sedan middag ute i Åryd. Mamma och pappa, stolta mor- och farföräldrar! Ally har blivit så stor sedan vi såg henne sist. Ändå är det bara tre veckor.

Imorgon börjar B jobba. Kan inte fatta detta!! Jag vill att han ska vara hemma hos oss! Men det är väl bara att acceptera. Har hört att barn behöver blöjor och tak över huvudet.....!

Nu är det faktiskt bums i säng. Meja i ny pyjamas och mamman i nedkräkt linne.
Natti natti.

4 kommentarer:

  1. Hej vännen.
    Följer era dagar. Härligt! Allt låter så bekant!!

    Milli kramar Anne.

    SvaraRadera
  2. Mmm tröttheten kommer ikapp en när man minst anar ;-) Försökte nå dig på tele idag med ;-) Kram Anna S

    SvaraRadera
  3. Det verkar som jag kör rätt förberedelse med att sova, sova o vila för det verkar inte bli mkt utav det senare... Men det kommer det vara värt!!
    Fina kort på familjen o Meja!!
    Massor av kramar Sandra

    SvaraRadera
  4. Hej Hjärtat.
    Så fin hon är eran lilla Meja. Kul att allt känns bra fast att du är trött. Det är helt normalt att känna sig trött när man är nybliven mamma och pappa.Försök att sova en stund när Meja sover så du orkar. Önskar att jag fick se henne i verkligheten hoppas att ni snart kommer till Varberg och visar upp underverket.Miss you darling Kramar Gun

    SvaraRadera