måndag 18 januari 2010

Tio månader!

Vår ÄLSKADE MEJA!
Tänk att hon är tio månader.
Hon står upp och går längs med soffan, pekar på saker och vet vad de är. Hon har fått två tänder. Har ett rejält lass bajs i blöjan varje morgon och blir alltid lika frustrerad innan maten når munnen. En riktig liten personlighet. Underbart.

I lördags hade vi min mamma, pappa, morfar och mormor på lunch. Riktigt trevligt. Jag gjorde pasta al forno. Blev succé!
I söndags var vi och kollade in vårt radhus to be. Mätte lite, och bestämde vilka rum vi ska tapetsera om i. Det kommer bli underbart att flytta dit. Efter det begav jag mig till friskis för en rejäl genomkörare. B var på innefotboll på kvällen. Härlig helg.

Idag ska jag till tandläkaren igen. Ska få en bettskena som jag hoppas mycket på. Är urless på att vakna med stel nacke och käke. Tror det är det som orsakar denna eviga huvudvärk.
Alltså, håll tummarna för att botemedlet stavas BETTSKENA!!



2 kommentarer:

  1. Har inte kollat bloggen på ett tag, vilken liten stor tjej ni har nu. Kan bara titta på dom och frundras över hur mycket som händer.
    Meja är verkligen en dundersöt liten personlighet, för de har de ju verkligen nu.
    Hoppas ni mår bra och flyttar för fullt.
    Många kramar från Frida o Tyra

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt att se fina fina Meja! Vad stor hon har blivit! Vi längtar alla efter er!
    Kram kram /Anette

    SvaraRadera